Saliha03 ay canım şimdi gördüm benim yeğenimde içmiyordu daha ilaç demeden kusuyordu arada öyle sokusturuyorduk ağzına geri kalanı o da kusuyordu anlattığın gibi mesela 2 tatlı kaşığı sut veriyordu görumcem 3 de çaktırmadan ilacı koyuyorduk içiyordu hopbala zıpbala kusmüyordu o da 3 yaşında felan . O kusma huyunu bildiği için direk iğne yazdırıyor yada yaptırıyor çünkü ilaç olayı asla asla yok calpol bile içmiyor yani 0