Senemege Merhabalar, bebegim 5 ay 24 günlük. 2 gündür gözlerini yukarı kaldırıp başını titrettigini görüyorum. Bu nedir? Neden böyle yapıyor? Bir bilginiz varmi? Çok endişeliyim ve merak ediyorum. 😔🥺
papatya_1125 Senemege başını ta. Dengede tutmak istiyor ve gücü yetmiyo olabilir.video çekip doktorunuza danismakta fayda var
Simgeeren Senemege irkilme gibi mi bize de oluyor ruhu cehennemi gördü derler o tarz mı. Eğer öyleyse benim beveğimde de oluyor normal galiba
isimsizanne1 İnşallah normaldir ama anlattığınız nöbet geçiriyor gibi canlandı gözümde üstelik gözlerini yukarı falan demişsiniz bence acil bi doktora gösterin
Elifbst Doktorunuza gösterin benim kızım ateşli havale geçirdi bebekken. Küçük nöbetler geçiriyor olabilir kuzucuk inşaAllah degildir Rabbim sağlık sıhhat versin ikinizede
Tugcell Senemege canım anladıgım kadarıyla yattıgı yerden kafasını geriye doğru gözlerını kısıp tıtrıyor sık sık nefes alıyor dimi bunu benım oğlumda yapıyor 6aylık ve bunu şaka zannedıyor yapıyor ben öpünce gülüyor bunda bence onemlı bişi değil yanı
Tugcell Senemege biraz arastırdımda lanet olsun google hep kotu seyler anlatıyor bendeumursamıyorum oyun yapıyor dıye dusunuyorum ama acaba oylemı kafam karıstı
Senemege Tugcell şu lanet Google dan bende baktım. O yüzden panikledim. Birde sizlere sorayım dedim. 🥺
Tugcell Senemege cnm bk bnm bktklarıma gore normal benmki çümkü boyle yukarı bakıyor kaşlarını çatık gözlerini kısıyor ve burnundan soluyor sinirlenir gibi yanı oyun yapmiş kendine sıkılınca oyle yapıyor bu gayer normal çunku kendı istedıgınde yapıyo oda belki toplasan 6 kere yapmıstır şuanda bıraktı daha yapmıyor genelde o haretı ilgi istedıgınde yapıyor ve sonunda glüyor wma o diğer nöbet gıbı seylerde çocuklar kasılıp aglıyorlar oyle degıl bizimki neyse oglumun gelişimindede gerılık yok herseyı faLasıyla ıyı oyle seylerı kafqyq takmıcqm çünkü psikolejım boUldu az kalsınnnnn 😑😑😑😑😑