Gerbera19 çayyolu tarafında ida psikolojiye götürdüm. Aslında orda Evrim hanıma götürmek istedim ama çok dolu olduğu için Selinay hanıma gittik. Çok çok memnun kaldım diyemem. Benim bildiğim şeyleri söyledi. Ekstra ne neden tetiklenmiş birşey söylemedi. Gerçi belki de spesifik bir sebebi yoktur. Ama kızıma iyi geldi biraz. Hatta seanslarımız bittikten sonra kızım ısrarla ne zaman gitcez ne zaman gitcez diye sorup duruyor.