Arkadaşlar merhabalar eşim üşütmüş ilk geniz akıntısı oldu ama anlamadık sonra anladım üşüttügünü sesi değişti burnu tıkandı hafif öksürük var sonra uzaklaştırdım biz kızımla yatıyoruz ona odaya git dedim neyse bugün kızımda hapşırma burnundan hırıltı sesleri geliyor aspiratör ile çektim serum fizyolojik vererek sarı sümük çıktı az 4 5 saat sonra yine yaptım yine çıktı saydam akıntı da çıktı biraz huysuz nezle mi grip mi 3 aylık tam ne yapmam gerekli ileriye gitmeden :((( birde sadece burundan nefes alıyorlar ya korkuyorum ağızdan nefes almayı bilmiyorlar mış öyle okudum bir yerde