Birbebetoannesi Hanımlar , bebişlere çatal kaşık kullanımını nasıl alıştırdınız ve kaç aylıkken başladınız ?
Miniktirtillarim Birbebetoannesi 10 ya da 11 di sanirim kasik kullanmaya basladiginda yasinda catal kullaniyordu Zorlamadim hic ama en basindna beri nerdeyse blw ile ilerledik biz o yüzden biraz gecmi oldu erkenmi onu bilemiyorum kisacasi yasindaydi