Deletedmom0035 Bu güne kadar 1.5 saatte bir mama ve sağarak 30 -40 cc kadar anne sütü veriyordum bu gün meme reddini aştık gibi kac saatte bir emzirmem lazım doyduğunu nasil anliycam🤔
Oglunasikbiranne08 Deletedmom0035 bebeğin ne zaman emmek isterse hep emzir cnm. Ama 2 saati geçirme emzirmek için. Ben mesela oğlum ne zaman isterse o zaman emiyor. Bazen saat başı, bazen 2 saatte bir, bazen de emdikten sonra kusuyor tekrar emziriyorum.
Zeytinege Deletedmom0035 bebek her istediğinde emzir, ağlarsa aranırsa geri çevirme bebişi hem sütünde artar bu şekilde, havalar sıcak olduğu için 2 saati geçirme demişti doktorum bana su ihtiyacı fazla olur diye
Gull_zeynep Ağladıkça emzirirsen hem bebeğin için iyi olur hem sütün çoğalır. Sadece mamayı 3 saatte bir vermen gerekir. Ama yine de doktoruna sor çünkü mama Bi anda kesilmez ve sen 1.5 saatte veriyormuşsun. Onun dışında sürekli emzir mi hem kokuna alışsın hem daha çok emsin. Sağlıkla büyüsün kuzu😊
Deletedmom0035 Deletedmom0510 memeyi verirken üstten üstten mama damlatarak memeyi tutmasini sagladik.birde cok açken kris gecirip almiyordu yari acken uykuluyken aldirdik canim.
Suzitosuzi Deletedmom0035 istediği kadar memese tut memese Yaşar uyut emer gaz yapar kaka yapar. Yaka iğnen bebeğin ilk 3 ay öyle düşün
Suzitosuzi Deletedmom0035 neden mama verdiniz? Çok sık mama vermişsiniz sütünüzü azaltırsınız öyle yaparsanız bebek emzik gibi de kullacak ki memeyi sütü arttırsın. Saat başı emzirmeniz lazım. Facebook emzirme akademisi sayfasından ücretsiz yardım alabilirsiniz meme reddi yaşayanlar. Biberon zaten başlıca nedeni zaten. Mamayı yavaş yavaş azaltıp kesin sonradan sütünüz varsa bunun için de emzirme danışmanından yardım alın kafanıza göre yapmayın.