Kızlar merhaba Salı gününden beri geçmeyen kasık ağrım rahme sancı oluyordu dün acile de idrar testi yaptırdım hafif derece enfeksiyon dedi bu hafif derece de enfeksiyon bu kadar ağrı yapar mi birde adete 7 gün kana gebelik için kan verdim negatif çıktı olsaydı mutlaka değer yüksek olur muydu biraz böyle kasık ağrısı yaşayınca bebek rahme yerleşince de oluyor dedi eczacı benim kafamı bulandırdı adetime 5 gün var bugün erken gebelik testi yaptım negatif aklımda deli sorular tabi yine ve bu arada korunuyoruz da ama yinede şüpheye düşüyorum