Hbbkarabey Bebeğim 3 aylık 34 günlükken covid, 2 aylıkkende idrar enfeksiyonu geçirdi 2. Ay aşısından sonra da sürekli ağlamaya başladı, doktora götürdüm acaba alerjimi var diye ama alerji testi yapmadı, gaz sancılarıda hiç bitmiyor azalaması gerekmiyor mu ?
Atatemel Hbbkarabey bazı bebeklerin gazi 6.ayi buluyor damlalarinizi kullanmaya devam edin bence.ayaklarini sıcak tutun çok dikkat edin
Zehra_yavz Hbbkarabey süt ürünlerini kes baktın ağlaması bitti sakine demeki alerji benimbebegim öyleydi çok ağlardı susmadı süt ürünleri paketli ürünleri kestim iyi oldu
Kubrahmet0807 Canım benim bebeğim de 3 aylık herkesin hemen geçmiyor maalesef. Bol bol gaz masajı yap rahatlayacaktır.