Bebeğim 5 ay 15 günlük.
Ara ara meme reddi yaşadığımız için sütümde haliyle azalma oldu baya. O yüzden günde iki sefer mama takviyesi yapıyordum gece yatarken 180 ml öğlen gibi de 150 ml falan.
Ger kalan öğünlerde anne sütü yetiyordu. Ama şimdi biberonu istemiyor kaşıkla vermeyi denedim mamayı istemiyor kafayı yiyeceğim sütüm de az haliyle napacağımı şaşırdım böyle bir durum yaşayan var mı ?emzik reddi de var
Bide diş kaşıntısı çok