Burcingultekin Mehmetemre iyi bence benim kızım 6 aylık öyle içiyor bazen içmiyor. Yani şöyle bir durum var eskiden çok takıyordum. Şu saat içmedi şukadar içti. Şimdi aç olsa içer diyorum
Tomrishatun Mehmetemre Valla oğlum da öyle hatta bazen 4 5 saatte 120 içiyor. Bakiyorum çoğu 150 180 içiyor. Ilk zamanlar çok üzülüyordum ama şimdi alıştım. Ki o 120yi de uykuda veriyorum o derece beslenmek istemiyor
Selmaeskci Mehmetemre Bende meme + mama yapıyorum 4 ay bitiminde 180 e geçtim memeden yarım saat 1 saat sonra veriyorum mamayı bazen yarım bırakıyor bazen daha fazla istiyor şuan 5 ay bitti. Bebekten bebeğe fark ediyor sanırım
Ahsenk Ahsenk bazı doktorlar 6 aya kadar kilo çarpı 100 cc diyor bazıları kilo çarpı 140 cc günlük toplam alması gereken cc icin. Ama 1000 cc nin de üzerinde verilmemesi gerekiyor
Mehmetemre Tomrishatun birde doktoru dedi ki çocuk her öğünde 130 içse obez olur dedi e buradakiler 180 vs diyor hangisi doğru anlamadım
Fgnc1307_ Tomrishatun benim bebeğimde mama reddi yaşıyoruz bende zorla ağzına sıkıyorum biberonla sıkıntı olur mu acaba
Mevooss 4 ay 22 gunluguz bizde 2 saatte 60 cc iciyo yani 4 saatte 120 anca iciyo bence iyi iciyo sizinki hangi mama kullaniyosunuz
Mehmetemre Ahsenk bilemedim ki valla bende az mı veriyorum diyorum ama zaten kendi birakıyor doyunca az mi içiyor ki diyorum
Dunyamsensn2008 Mehmetemre Bence iyi buraya bakıp kendinizi sıkmayın hiç burda maşallah 240 içen de çıkar kesin o yüzden bebekten bebeğe değişir mide kapasitesi kilo yapı vs o yüzden icsinde aç kalmasında benimde bebeğim 5 buçuk aylık 120 bile bazen içmiyor
Mehmetemre Dunyamsensn2008 haklısın valla ben yapı gereği biraz takıntılıyım 4. Ay atağımız biraz yoğun geçti beslenmek istemedi şimdi düzelir gibi oldu ama arada yine aynı yemek istemiyor kilodan düşecek diye korkuyorum