Demet014252 Kızlar 2 aylık bebeğim 3 gündür kaka yapmadı ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan var mı aranızda
Atatemel Demet014252 anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal mama alıyorsa 5 güne kadar normal diye biliyorum rahatsızlığı huzursuzluğu yoksa elbet yapar
Laviniaaa_ Demet014252 evet yaşadım bir çay kaşığı zeytinyağı verip duş aldırdım sonra karnını zeytin yağı ile ovdum çok hafif sonra ince bir tülbentle bağladım uyudu sabah yapmıştı 🥰
Kaderr_r 1 haftaya kadar normal sayılıyor eğer anne sütü alıyorsa bi ara benim bebeğim de yapamadı eger karnı şiş sancısı yoksa bir iki gün daha bekleyebilirsiniz