elek01 candy kullanıyorum hooverın ürünü çok memnunum. Lakin programlara dükkat gerekiyor yoksa giysiler 2-3 beden kücülüyor başlarda kocamdan gizli cok giysi atmıslıgım var sukur alıstık simdi tek program kullanıyorum oluyo bitiyo. Hem diğee markalara göre daha uygun. Şuanda indirimler varken değerlendirin. Birde hepsi buradada link gelir var siz listeye atın eşinize linkinizi paylaşın sonrasında eşiniz linke tıklayop ordan alsın ne kadarlık olursa yüzde onu sizin hesabınıza gelecek ay bası ytıyor atıyorum 6000 ise eger makine 600 tl si geri yatıyor. Ben herşeyi öyle alıyorum. Beyaz esya alıcamsınız diye söyleyeyşm dedim boş konusmus olabilirim affola :) Candy kurutma mak 9 kilo memnunum mneririm