Melikeuzun benimde bebeğim çok öksürüyordu kayınvalidem söyledi bana da gerçekten fayda etti bize. Ama benim kullandığım hakiki kayınpederimin köyde yaptığı elma balı. Sizde varsa mutlaka elma balı olmalı, tereyağı eritip üzerine az elma balı koyup karıştırıp yedirin