Merhaba kızım doğduğundan beri 2 kez 3 aylık iğne oldum. Sonra 2 yaşına kadar cerazette doğum kontrol hapını kullandım. Şimdi de yaklaşık 10 aydır yazz kullanıyorum fakat geçen ay adet kanamam çok çok az oldu. Bu ay ise 1 damla geldi ağrım var ama kanamam yok. Hapı kullanmayı hiç aksatmadım, saatini bile geçirmedim. Neden oldu acaba yada başına gelen var mı?