RedFlower_ İdrar ve böbreğine baktı doktor sonuclarinda hiç bişey çıkmadı sadece pipisin ucu kırmızı onun için krem verdi birde başka ilaç ama tertemiz sonuç için antibiyotik saçma geldi bana kulanmasam mi ki
BihterZiyagil_ RedFlower_ biz kullan yada kullanma diyemeyiz. İçiniz rahat değilse baska bir doktora daha danışın ❤️
visneli_turtam RedFlower_ antibiyotik enfeksiyon varsa diye vermiştir, sık sık idrara çıkması da üşüttü demektir. Geçmiş olsun