Asyaa22 Merhaba bebeğim 2 aylık Ortadoğu hastanesinde doğum yaptım oraya gidiyorum bikac seferdir devamlı takibe gittiğiniz memnun kaldığınız bi doktor varmı özel veya devlet ikiside olur doktor değiştirmek istemiyorum
efelinamoms Asyaa22 Ben Ankara şehir hastanesi fadime yülseli önerebilirim 4 aylık olduk çok iyi bir doktor herseyiyle kontrolunu sagliyorlar hatta asilarini kullanacagi vitaminleri baska bolumlere gittiyseniz neden gittiginize kadar soruyor
merkursavascisi_06 Asyaa22 etlik lokman hekimde necmettin din e gittik dün beğendim, bebek pketi var bir yıl boyunca 10 muayene tahliller kalça ultrason u falan 2bin tl ymiş