İlk çocuğumda eczaneden alıp aile hek. Yaptırdım hatta menenjitteayni şekil.. artık yapamıyoruz vs dedi benim anlattığım gibi alıp orda yaptıran oldu mu yoksa hemşire başından savmak için mi böyle söyledi bana.. 😡 özel asi evet ama sisteme görülmediği için özel olduğu için dışarda hastanede yapılıyor dedi. Aramızda yaptıran oldumu aile hek. Ne