Merhaba hanımlar bebegm 1 yasinda asla ek gidayi severek yemiyor zorla 3 4 kasik yedirebiliyorum birde bu ara grip oldu hic bisey yemiyo aç yaşıyo resmen mecbur mama veriyorum istahini nasl acabilirim nasl duzene sokabilirim yemesini icmesini bende onunla birlikte masaya oturuyorum birlikte yemek yiyoruz ama 45 dakika uğraştıktan sonra telefonla muzik aciyorum 3 4 kaşık zorla yediriyorum 😞😞😞