Ya valla yeter artık bugün ağladım inat ettim bugün artık indirmeyecem bebek arabasıyla mecbur uyuyacak yatağında dedim ama yok ben yenildim bebeğim kazandı kızlar ben napıcam böyle?1 ay önce uyku eğitimi aldık herşey yoluna girmişti günde 2 uyku yapar yatağına koyarım ninniyi açarım yanına uzanırım 10 dk içinde kendi kendine uyurdu 1 yaş oldu herşey tepetaklak oldu düzelicek diye sabrediyorum ama düzelmiyor.yaklaşık 20 gündür günde tek uyku yapıyor onuda sadece bebek arabasında .Eve getiriyorum alıp beşiğine koyuyprum uykuya devam ediyor ama kış geliyor ne zamana kadar dışarda gezdirerek uyutacam ben.Psikolojim berbat😣Bugün karar verdim yatağında uyutucam diye ama olmadı 3’e kadar dayanabildim koridorda bebek arabasına koyup ileri geri yapmamla 2 dk içinde gözleri kapandı .Onada kendimede eziyet etmiş gibi hissettim sabahtan beri ☹️bi akıl verin nasıl düzelicez 🥺