trakyalikizce trakyada yaşıyoruz, eşim trakyalı 🙂
Bende sezeryan olmuştum İlk günler az akar zaten o çoğalacak daha erken öyle foşur foşur akması için sağdıkça ve emdikçe gelecek. Bebeğin ağzını açmasını sağlayın dudağına çenesine dokunarak, siz meme ucunuzu 2 parmağınız ile tutun bebeğin üst damağına değdirerek hafif ittirin böyle ağzına zorla tıkar gibi öyle şiddetli değil tabi. Üst damağa değmesi emme refleksini başlatıyor ilkte olmazsa 2 3 5 neyse deneyin öyle.
Benim normal sarılıktı 14ü gördük biz hatta daha 20 günlükken bile son topun alındı 13tü ama doktor 15 günü geçti bidaha bakmaya gerek yok düşecek o yavaş yavaş demişti öyle de oldu.
Her bebek sarılık oluyor korkmayın, kan uyuşmazlığından yiğenim 1 gece hastanede kaldı benim + - uyumsuzluğuydu Allahın izniyle bir şey olmaz. Sarılık başta bir korkutuyor ama herkes yaşıyor merak etmeyin. Siz sabırla 40 gün geçmesini bekleyin sizde bebekte toparlanınca alışınca her şey daha kolay oluyor.
Bol bol su için, banyoda göğsünüze masaj yapın ben konposto içiyordum erik falan güzel süt yapıyor.
Daha gazları başlayacak, yediklerinize dikkat edin, paketli, süt ürünü içeren yiyecekler veya direk süt çok çok az tüketin bir süre bebek açısından sindirimi zor oluyor, gaz araştırın masajlarını vs yapın mutlaka.
Bi 40 gün uyuyacak kalkacak emecek yatacak sizinle bi iletişim vs olmayacağı için sizin ona karşı yapacağınız bir şey yok besleyip alt değiştirmek vs dışında. İlk günler zordur hepimiz geçirdik yalnız değilsiniz. Bol bol ten teması yapın bi 3 ay bebek anneye yapışık olmak ister sadece bende uyuyor yatırınca uyanıyor sürekli emmek istiyor doymuyor mu diye postlar açmayın buraya 😂 😂
Bol bol sarılın kucağa falan alışmıyorlar merak etmeyin ben oğluma sarılmak istiyorum şu san 5 sn sürmüyor hop gidiyor