Kızlar bi bilginiz var mı neden uygulama kendi kendine çıkış yapıyor sizde de oluyormu?
deleted20517 evet bende de oldu güncellemeden sonra. Beni hatırla yapınca düzeldi
@“serebro” beni hatırlat nasıl yapıyorsunuz acaba
deleted20517 uygulamaya giriş yapınca altta beni hatırla butonunu aktifleştiriyor musunuz
@“NurY” tamam tesekkur ederim