Kkzmm ya işte bizde öyle cok hırıltı huysuzluk ağlama yok ağzının kenarında isilik gibi kızarmalar olmuş ellerini emiyor tükürük oluyo haliyle ondan kaynaklı olabilir diyorlar bizimkiler.. Diğer belirtilere de sorduğum doktorlar normal dedi kızımın alerjisi vardı ama kızım bizi mahfediyordu cok ağlıyordu yanaklarında iltihaplı sivilceler kakasında cok fazla kan vardı yani alerji nin tüm belirtileri mevcuttu