OznurK canim 30 aylik kizim var 25 günlük bi kizim daha oldu sezaryan oldum. Esim yurtdisinda calisiyoe 10 gun kalip gitti
Annem vs gelemedi. Kizimda bezli tuvalet egitimi veremedim yani denedim ama erken olduğuna karar verdim, bebisin bezini degisirken hemen hadi tatlim sende bezini getir seninkinide degistirelim diyorum oyle ikisini ayni anda degisiyorum
Kizimin kahvalti saati ogle yemegi falan aksadi yalan yok daha pratik yemekler yapar oldum
Oglen makarna manti patates kizartmasi gibi geciyor.
Aksamda ancak 7 gibi falan corba pilav bi sulu yemek yedirmeye calisiyorum
Minik bebisim uykuyu pek sevmiyor diyebilirim kucakta geziyoruz surekli o yuzden oda bi oyuncak bebek alip eline kundak yapip geziyo 😅😅
Ana kucagina koyuyorum arada bi basinda oturup salliyor emzihi duserse veriyo falan
Kendim icinde hep buzlugumu doldurdum
Icli kofte pide pogca borek bezelye falan surekli hizli aparatif seyler yapiyorum ee banada sut olsun diye yemek lazim. Ilk 10 gun falan kendimi cok salladim sonucunda sutum azaldi acisini gene ben çektim simdi mama meme destekli gidiyorum bestlak ve rezene kullaniyorum
Buyuk kizim desteksiz uyuyor esasen ama geceleri dogum yaptim yapali benimle uyumak istiyoe bende cozumu soyle buldum
Kendi yatagima aliyorum onu bebegi emziriyorum o sira kizima masal anlatiyorum o uyuya kaliyor bebegi besige koyup kizimi yatagina goturuyorum falan
Zorlayici kesinlikle yalan diyemem
Ama canlari sagolsun 🙏🙏🙏