agacsizkoala
Benim oğlum da şapkayı hiç takmazdı ben taka taka alıştırdım 5 dakika taktı 10 dakika taktı derken bu süre uzadi. Ben bir de alacağım zaman onunla birlikte seçtim bu yıl da penye şapka aldım ona seçtirdim. Bizim buralar soğuk olduğu için eldiveni de mutlaka almam gerek şapka gibi eldiveni de takmıyordu ama havalar eksi derecelere düştüğü zaman anne üşüyorum deyip eldiven takmak istedi yani kısacası çok soğuklarda takar.