Herkese merhaba 6Ay 3günlük bebeğim var instagramda baya fenomen aslında baya da ilgili biriyle çalışma fırsatımız oldu fakat bebegım yatır-çık yaptıktan sonra eğitimin sonlarında hala 1.5 saat ağlamaya devam ettiği oldu dayanamadım ve sonlandırdım. Önceden memede uyurdu simdi nasıl uyutacagımı da bilmiyorum başına gelen varsa lütfen yardımcı olursa cok sevinirim.