Merhabalar , kızlar ya bebeğim 14 aylık ve neredeyse hiç bişi yemiyor ne kahvaltı ne öğlen ne akşam şimdi ıspanaklı bulgur pilavı yaptım onuda yemiyor kahvaltı yemiyor yemekte yese 1-3 kaşık sonrası yok doktorda yemesi lazım diyor ama yemiyor ne yapacağım emziriyorum da böyle tavsiyelerinz neler