Merhaba sevgili anneler. Bir sorum olacak size. 2,5 aylık bebeğim var ilk bir ay iki göğsümden de süt geliyordu fakat şu son 1 ay tek göğüsümden süt kesildi, sağdığımda bir kaç damla anca çıkıyor. Süt gelmeyince bebeğim de emmek istemiyor. Tekrar süt üretmesi mümkün mü göğsümün? Bu arada süt gelmeyen göğsüm aşırı yumuşak ve göğüs ucum beyazladı. Bu bir soruna mı işaret?