Pinar9 kendim için ararken yeni gördüm entrynizi.
Ben de doğum yapalı 33 gün oluyor, doğumdaki kesiye atılan dikiş açılmıştı, bi hafta sonrasında doktor tekrar dikiş attı, ama onun da bir hafta sonrasında tekrar dikişler düştü, iki cmlik falan bi açıklık kaldı..
Sizin nasıl oldu acaba iyileşme süreci?