0312 eğer evinizde gayet iyi süpüren bir süpürge varsa robot, yok ise Dyson daha iyi bence. İki senedir robot kullanıyorum çocuklu evde kullanması biraz zor oluyor çünkü her yerde oyuncaklar filan var önce yerleri toplamak gerekiyor onla uğraşana kadar da kendim süpürüp geçiyorum , robotun iyi yanı akşam evi komple topluyorum çalıştırıyorum sabah süpürülmüş eve uyanıyorum