Ayazveannesiii Bebeğime hipp şampuan kullanıyodum ama cildine yaramadı çok kuru oldu. Mustelaya geçicem ama geçmişken bide mustelanın bebek masaj yağını da alıp bebeğime kullansam cildine zarar verir mi erken mi olur kullanmak için 2.5 aylık bebeğim
Minikpokatall Ayazveannesiii benim bebegim kolikti ben almıştım ilk 3 ay hep masaj yaptım onla karnına beline hiç zarar vermedi ama
hilalhanim Ayazveannesiii Mustela serisini kullanıyorum, memnunum. Atopik cildi varsa stelatopia serisi, hassas cildi varsa hassas serisini kullanın. Yağ zaten muhteşem 🌸
Ayazveannesiii Minikpokatall yok benimki kolik için değil vücudu biraz nemlensin yumuşak olsun diye masaj yapayım dedim bide bebekler mutlu oluyomuş masaj yapınca 😊
Ayazveannesiii Babyboyss bende memnun kalırım inşallah sabun olarak da nivea kullanıyorum onuda bıraksam mı diye düşünüyorum
Babyboyss Ayazveannesiii https://mutluresim.com/images/2022/11/04/NDIyz.jp Sadece bunu kullansan yeter canım