Güneş tutulması ve deprem ile ilgili post açılmıştı herkes alakasız baktı ama 25 Ekim’de olan güneş tutulması ardından dün gece yaşanan İzmir depremi ve şuan bulunduğum şehirdeki ilçelerde olan sallantılar? Korkuyorum artık rabbim korusun hepimizi ama güneş tutulmasından sonra neden deprem oluyo gerçekten merak ediyorum ?