Kızlar kakasından kan gelmesiyle diyete başladım iki aydır süt süt ürünleri yumurta et yok 🥹 mama içmiyor sadece anne sütüyle gücüm bu kadarına yetti 5. ayında 350 gram kilo alınca doktor ek gıda ve alerji maması başlattı 😣 mamayı asla içmedi biberonu tutmuyor zaten sağılmış sütümü bile içmez kaşıkla bardakla sulukla denedim yok. Doktor bikaç güvenli gıda bulunca içlerine katıp veririz dedi ama patates verdim sıkıntı yok havuç verdim kan kabak verdim kan 😩 ya en güvenli besinler diyorlar anlamadım benim yediklerimde de değişen bişey yok asla diyeti bozmadım deli olacağım geçecek mi bu alerji durumu ya bana biraz moral verin nolur hiç bişey yiyesim gelmiyor su içiyorum sadece napayım moralim çok bozuk benim yüzümden acı çekiyor diye 🥹 sütü kesip sade mamayla devam etmeyi bile düşündüm ama memesiz yapmaz ki çok düşkün ne yapacağım bilmiyorum 🥹