zurgun Bebeğim 5 aylık saçlarım dökülüyor ve yanlardan bayağı açılmış çok stres yapıyorum korkuyorum kel kalacam diye🥺 var mı bir çare 🙏🏻
[silindi] zurgun çıkıyor sonradan uzayana kadarda ayrı bir çirkin duruyo ama geçiyor oğlum on aylık yeni yeni kendimi saçım konusunda iyi hissediyorum benimde bayağı açılmıştı
snms zurgun felaket bir dökülme yaşıyorum on güne beş aylık olacağız bizde bir aydır var bende saçlarım uzun evin heryeri saç insallah başa çıkan birileri vardır bişeyler önerir 😩
Ceyhununbalannesi zurgun sanırım herkeste doğum sonrası saç dökülme olayı var tek sen değilsin. Ben bildiğin yanlarim açılmıştı tutam tutam saçlarım dökülüyor du şuan 12 aylık oğlum tekrar ufaktan dipten yenileri çıktı şükür ama hala çok dökülüyor orası ayri
Balyanakannesiii zurgun Benim de yanlarım açıldı hep. Kapalıyım ama yine de evde fln açınca rahatsız olurdum siyah farla kapatmaya çalıştım şimdi yine çıkıyor kendiliğinden ☺ bebeğim 10 aylık
zurgun Balyanakannesiii aynen ya bende de kaş kalemi var onu sürüyorum bazen benim Bebiş 5 aylık daha 5 ayım var desene😩
Havvank Ablamda da olmuştu aynı durum kan ilacı ve vitamine devam etmediği için oğlu 2 yasında yeni yeni düzeliyor saçları. Ben hala ilaclara devam ediyorum 6. Aya kadar kullan dedi doktorum ve dökülme yaşamadım cok sükür. İlaca devam edilmediğinde demir eksikliği oluyor ondan dökülüyor demişti..
Havvank zurgun sadece saç için değil kaybedilen kanın ve vitaminlerin geri alınması icin kullanılması gerekiyor zaten. Yoksa bebek sizdekini emerek alıyor o yüzden eksiliyor vicudunuzdan yani önemli :)