Merhaba 2 haftadır diş ağrım var ama bebeğim emiyo diye bırakıp gitmedim artık artmaya başladı bugün gideceğim sanırım 20 lik diş arayıp sordum 4 saat emzirme dedi biri biride 2 saat emzirme dedi başka bir dişçi de emzirebilir sorun değil dedi ne yapmalıyım