Kizlar bebegim 4ay 8gunluk uyku egitimi veriyorum aksam 10-11gibi uyutuyorum sabah uykusu normal ama gece uykusu 0
Mama+meme ile devam ediyorum ama ikisini de redd ediyor biraksam ac acina uyuycak artik delirmek uzreyim bu bebek hic mi acikmaz ya;((
Mamayi kasikla veriyorum biberon asla kullanmadim oyle cok da vermiyorum her oyunde 90cc once emziriyorum tabi cok zoraki sekilde aglama krizleri ile sizce nasil bir yol izlemeliyim?
Humana bestlak damla aldim suyu her zaman bol icerdim siz bunlarin faydasini gordunuz mu?emzik. Kullaniyor ya uyuyor simdi sanirsam bir tadi var emziyin oyle bir emiyor ki acmi diye dusup agliyorum bana akil verin
Birde uyku eyitimi veren anneleri etikeklermisiniz nasil yol izlemeliyim🌸🌸