Aselmina1906 Yeni doğduğu zaman vardı zeytinyağı ile temizlemiştk ve kalmamıştı ama son 2 haftadır yeniledi sanırım kafasınn içi konak görünmlü kepek gibi şeyle dolu yaşayan varmı
Aysnrgul Biz 2 buçuk aylığız geçen gün bizde de başladı. Zeytinyağı yağı sürdük sonra yıkayıp taradık, çoğunluk kayboldu gibi,doktor bebe yağı da kullanabilirsin demişti. Şimdi mustela nın konak önleyici şampuanı var onu kullanıcaz
Dildarhatun Bizim hiç olmadı, geçen hafta baktım kafası doluydu. Aynı 4 buçuk aylığız. 2 yemek kaşığı zeytinyağına 1 çay kaşığı karbonat koyup saç diplerini iyice ovdum. Sonra sık bi tarakla saçların tersine doğru taradım. Hemen geldi zaten. Baya çıktı.. sonra da hemen banyo yaptırdım. Güzelce şampuanladım. Geçti şükür