Findiklarim9227 Bebegimin gaz sorunu var ne yaptıysam işe yaramadı dr götürdük bu damlayı almamızı söyledi var mı kullanan ise yaradı mı kullanan bilgi verse sevinirim üstünde ‘Prebiyotik mikroorganizma içeren takviye edici gıda’ yazıyor kafam karıştı
Busra0101oo Findiklarim9227 merhaba efndim biz kullndk kizma guzldi 2.kutu 2damla kullndm yeni gibi suan gecti gazi 1hafta once almstm sap simplexle onu almdysanz uyguna veriyorm busrafener01 dolap gardrops hesabim
Blgnaydmr Findiklarim9227 her bebekten bebege değişiyor biz kullandık hiç etki etmedi. Biogaia ve nurse harweys şurup birlikte düzenli kullandık çok faydasıni gördük
Elfzng Findiklarim9227 Biz kullandık Bebegim sık sık antibyotik kullandığı için doktor bu probyotigi verdi. Bize çok iyi geldi bebeğimin sindirim sistemine iyi geldi .3 aydır kullanıyoruz.
Findiklarim9227 Busra0101oo Ne kadarlikken başladınız şimdi kaç aylık oldu:( Ne zaman düzelir diye çok merak ediyorum
Busra0101oo Findiklarim9227 1.5 ayllikn basladi gaz sorunu sap simplex ve kullandgnz ilac kullandm birde eczneden ozel karisim yaptrdm bitkisel kekk yag zeytnyagli filan o cok iyi geldi kizma gaz sorunumz ortadan kalkti olelikle
Busra0101oo Findiklarim9227 isterseniz yardmci olablrm size gaz damlalarida elimde mevcut ozel karismda