
Kızım 6 aylık bir 6 ay daha kullanırdım elim ayağım oldu benim bilen bilir annenin her şeyi yani ama yeni babybjörn hediyemiz geldi bunuda satmak istedik. Kalitesi diğer muadillerine göre tartışılmaz. Babybjörn almak isteyen varsa tertemiz alabilir. Hiçbir yırtığı, kiri, pisi yoktur. ♥️🥰 2500 TL ye satıyorum yarı yarıya ♥️