Kızlar cuma sadakası verelim lütfen 1 sms sadece 20 tlymiş. Bebegimizi annesi terketmiş ve şuan hastanede. Lütfen az çok demeden yardım edelim. Son 2 haftada kaç tane smalı yavru vefat etti . Lütfen bir bebegin sesi nefesi olalım. Hepimiz anneyiz empati yapalım. Nolursunuz elele verelim. Tüm hatlardan Göktuğ yazıp 6594e gönderebiliriz. İnstgram sayfalarında iban mevcut. Lütfen 5 10 demeden yollayalım Allah rızası için bari bu bebegimizi kurtaralım😓🙏🏻