Ecosummm00 Selam kızlar bebeğim 4 buçuk aylık hergun yıkıyorum yatiriyorum zararı olur mu böyle yapan varmi hergun yıkamak zararlı olur mu
lceLady Ecosummm00 yani bulundugunuz ortam sıcaksa sorun olmaz.ama sahsen bu aylarda her gun tercih etmezdim yaz olsa her gun yikiyorum bende
Neziha122 Ecosummm00 hasta olur bence ben 3 günde bir yıkıyorum çünkü hava soğuk ister istemez evde soğuk o yüzden dikkat et cnm hasta olmasın