cennetkokulubal ordan herkese ulaşabilirsin ama muhtemelen komisyon keser kendin hesap açsan kendinyağında kavrulursun diye dedim ben. Bende bir kere deniyeyim dedim böyle ticaret olduğundan belirli tutar üstüne vergi alıyor devlet tabi ben o tutarı zaten yakalasam köşeyi dönerim de 😅😂😅 dene bence neresi daha iyi olursa oradan devam edersin şimdiden hayırlı olsun diyeyim 😊