Kızlar merhaba kızım 5 günlükken sarılık olmuştu doktor anne sütü + mama vermemi söyledi kaka yaparak atsın sarılıgı diye gerçektende sarılıgı azalmaya basladı. 1. Ay kontrolünde kan verdik uzamıs sarılık olduğu anlasıldı ama mama vermeyebilirsin dedi doktor. Ama sadece anne sütü alınca kaka neredeyse yapmıyor. Bu durumu yaşayan var mı anne sütü sarılığı nasıl geçer ?