Rebru123 ben kullanıyorum çok memnunum biraz pahalı ama pudra kullanmıyorum ben zararlarını artık bütün dünya kabul etti 🤗 her bezde yağlıyorum poposunu gece uyumadan önce de iyice pişik kremi sürüyorum çünki artık kendini uyanmadıkca bezini değiştirmek için uyandırmıyorum kızım 3.5 aylık 🤗 pişik kremi de mustela kullanıyorum 🤗