11Hilal11 bende maalesef jilete döndüm hamileligimde. ağda çok canımı yaktı epilasyon yapma dedi doktor,mecbur jilete kaldım kalinlasti bu yüzden de ağda yapmaya korkuyorum hele ki dikiş yerime. Kabuk var suan dikiş yerimin belli kisminda e tüyler olduğu için de tam net iyileşip iyilesmedigini anlamıyorum 1 aylık olduk bugün 10-15 gün daha bekliyim bende