Mom_91 benimde yenidogan kizimda opdu suan 25 gunluk ama 14 günlükken basladi once ates sonra oksuruk burun akintisi
Kan idrar temiz ama ilac veremiyoruz tabiki yenidogan olduğu icin sukur atesi düştü ama burnu hala tikali ve geceleri öksürüyor
Her gun 4 kez serum fizyolojik yapiyorum sonra nazal aspiratör ile temizliyorum ama nafile asla tam acilmiyo surekli odaya bas ucumuza soganli karanfil koyuyorum peteklerin arkasija su koyuyorum he rgun odayi havalandiriyorum.elimden baska bisey gelmiyor