Anneler içinde ıspanağında bulunduğu çorba arttı kavonoza koyup dolaba koysam yarın tekrar bebeğime verevilirmiyim? Isıtmıyorum zAten ben petek üstünde ısıtma yada sıcak su içersine kavonozları koyup ısıtmayı o şekil yapıp ertesi gün veriyorum çorbaları ama şimdi ıspanak da olunca içinde ikinci ocakta ısıtma yapmayacağım ama yine de sıkıntı olur mu ertesi gün için