2,5 tog u 16-18 derecede içine pijamayla giydirin diyolar, 22 derece için 1 tog içine uzun kollu yeter diyolar ama bence 22 derece soğuk yani içim asla rahat etmiyo çok sıkıntılıyım ben de bu konuda sarıp sarmalamak da istemiyorum ama geçen 1 tog la 23 derece odada çocuğu kucağıma aldığımda buz gibiydi her yani, göğsü sıcaktı ama bilemiyorum 😁😁