Merhaba anneler 4 aylık bebeğim var ve yakalaşık 2 haftadır tıkanıyordu nefes almakta zorluk çekiyordu ve sürekli boğazına bir şeyler gelip boğuluyordu daha sonra hasteneye görüştürdüğümde balgam oldupunu öğrendim ilaçları kullandım fakat daha kötü oldu sürekli burnu akıyor sizce neler yapmalıyım