Bebeğim daha 17 günlük ve ben emzirdikten sonra gaz çıkarma işini beceremiyorum galiba. Emzirdikten sonra direkt uykuya dalıyor, memede uyumak istiyor. Gazını çıkarmaya çalıştığımda da uyanıyor ve bir daha uyumuyor. Ya memede uyuyacak ya da başka türlüsü olmuyor. Tavsiyeleriniz nelerdir? Gazını çıkardıktan sonra nasıl uyutabilirim?