Ahsoka Bebeğim 17 günlük ve sürekli burnu tıkalı, serum fizyolojik kullanıyorum, emzirdiğimde yine tıkanıyor. Ne önerirsiniz? Günde kaç defa serum fizyolojik kullanabilirim, zarar vermesinden korkuyorum.
Araslarcaaa Ahsoka serum fizyolojiği şırınga ile verin damla olarak değil hiçbirşeyi kalmayacak aynı problemi bizde yaşıyorduk
kayraninannesiiii Biz de 2 aylığız günde bir kere yapıyordum ama bu aralar çok tıkanıyor iki kereye çıkardım . Okuduğum kadarıyla 4 kereden fazla yapilmamasi öneriliyor
Ahsoka kayraninannesiiii Bir videoda izlemiştim her emzirmeden sonra diyordu yapabilirsiniz, bana biraz fazla gibi geldi ama gerçekten her emzirdiğimde burnu çok tıkanıyor. Kafam çok karışık. Uykuda boğulmasından korkuyorum.
kayraninannesiiii Ahsoka korkuyorum ben de her an hırıltı duyucam diye çok endişeleniyorum. Çok hafif böyle derin nefes alırken burundan gelen ses bile endişelendirdi şuan beni. Hırıltı değil ama horlama tıkanıklık sesi gibi. Haftasonu artarsa bı sağlık ocağına götürmeyi düşünüyorum 🥺
Ahsoka kayraninannesiiii Bana doktorun otri bebenin serumlarını verdi burun tıkanıklığı için ama kaç defa yapacağımı bilemedim, bir de eczanelerde satılan serum ve enjeksiyon aldım, otri bebenin bitince bunu kullanıcam. Ne ben ne de bebeğim rahat uyuyamıyoruz geceleri,boğulucak diye takip etmekten.
kayraninannesiiii Ahsoka ben de otri bebe kullaniyorum serum fizyolojik damlatıp aspire ediyorum 🥺 günde bir kere yapıyordum şimdi iki kere yapıyorum
Glnr89 Bizde de aynı problem var artık her gün 3-4 sefer serum fizyolojik yapmaktan bıktım bebeğim çok ağlıyor nebulizatör sipariş verdim bakalım inş daha pratik olur umarım temizlemesi
Bulutaliannesi Serumu 2 saatte bir yapabilirsiniz ama burun aspiratörünü günde 1 kereden fazla kullanılmaması gerekiyormuş kılcal damarlara zarar veriyormuş biz 8 aylık olucaz grip olduk doktorumuz bu şekilde yapmamızı söyledi birde serum fizyolojiği şırıngayla ver hızlı basınçlı bir şekilde vermek gerekiyor öyle yapınca gerçekten içinden herşey çıkıyor ve çok rahatlıyorlar ben kıyamadyıp yavaş sıkıyordum hata yapmışım bu zamana kadar
Ahsoka Bulutaliannesi Serumu yapınca da o sular komple çıkmıyor, aspiratör kullanmadan nasıl akıcak? Tekrar boğaza kaçmıycak mı?
Glnr89 Ahsoka bebeğiniz daha çok küçük bilemiyorum benim 16 haftalık oğlum ilk haftalarında çok sıkıntımız yoktu son birkaç haftadır uykusunu bölecek şekilde rahatsız oluyor burun tıkanıklığından mecbur kaldık artık
Eedrrrrreww Ahsoka merhaba burun tikanikligindan ne çok çektik bebeğim 52 günlük şuan 30 günlükken başladı burun tıkanıklığı . Hastaneye götürduk temizlediler serum fizyolojik günde 5 6 defa koymusumdr süt koymusumdr burnun alt tarafında bsey yok genizde tekrar götürdük hastaneye yine temizlediler eve geldk 2 katı tıkandı artık dün hiriltilar başladı gece uyuyamadı ama nasl tıkanık nebülazetör makinası aldık ve tekrar hastaneye gttk. Antibiyotik başladı doktor maalesef buhara başladık hemen tabi içine ventolin falan koydular eve geldk buharı verdim yüzüstü yatrdm burnu nasl aktı anlatamam sapsarı aspiratorle çektik 5 gün boyunca yapcaz sabah akşam . Bebeğim rahatça uyuyo artık düşünün 2. Gün . Soğuk buhar gerçekten işe yarıyor haberiniz olsun